Smutná zpráva

25.10.2012 19:24

Dlouho jsem nic nenapsala, jelikož pro mě není vůbec jednoduché. Vzhledem k tomu, že naše Leontýnka je ve vysokém věku, vždy jsem se bála, že nejdříve opustí ona mě, ale nestalo se tak a naše Calli nás 21.8.2012 navždy opustila. Bohužel v noci na 21.8. měla torzi a já večer ještě nic nepoznala. Zdálo se mi vše v pořádku a tak jsem šla v klidu spát. Ráno jsem vstávala do práce a bohužel ji našla už mrtvou. Callince bylo ani ne 3 a 3/4 roku a bylo to pro nás jako rána z čistého nebe. Nikdo jsme to nečekali. Bohužel později bylo zjištěno, že měla celkovou tori a ani kdybycho tom věděla, nedalo se s tím nic dělat.

 

Vzkaz pro Callinku :

Callinko, navždy budeš v mém srdci. Byla jsi moje první vysněné štěňátko dogy a je mi moc líto, že jsi odešla tak brzy. Doufám, že se tam nahoře máš dobře. Maminka na Tebe stále myslí a nikdy nezapomene. Miluju Tě a  vždycky budu !!!